michelle-naar-australie.reismee.nl

Aangekomen in Sydney, Australië!

Hallo lieve allemaal.

Wat een reis, maar ik ben er! Na het afscheid op Schiphol met de groep het vliegtuig ingestapt. Eerste tussenstop was op Dubai, wat een heel mooi vliegveld moest zijn, dat vond ik dan weer tegen vallen helaas. Na 3 uurtjes door naar Singapore, helaas weer niet kunnen slapen in het vliegtuig. Wat een weer in Singapore, bloed heet en benauwd en geen zon haha. De avond op stap en wat gegeten, de buschauffeur vertelde over klein India, dat zijn we op gaan zoeken. Aardig stuk lopen maar gevonden, de straatjes waren allemaal verlicht en er stonden grote kleurige olifanten. Mega druk maar leuk om te zien. De terug weg ging wat anders dan gepland. De groep raakte al snel uit elkaar en ik ben met 4 andere over gebleven en je raad het al, we raakte verdwaald. Zo kom je wel helemaal bij de stad van Singapore uit, helaas was ons hostel aan de andere kant. Met pijn in de voeten gelukkig wel weer thuis gekomen! Het avontuur is begonnen!

Heerlijk geslapen en op naar de bustour door Singapore. Een mooie bloementuin tot aan chinatown, toch echt een mooie, schone stad. Ze spreken 4 verschillende talen, maar toch is 60% chinees.

Toen mijn voorlopig laatste vlucht, naar sydney! Weer niet geslapen en met elke vlucht gaan we een paar uur verder in de tijd. Nu dan ook gesloopt maar toch proberen het vol te houden om wakker te blijven. Onze kamers zijn bijna klaar gelukkig, opfrissen en even kijken wat we vandaag weer gaan doen.

Tot snel!!!!

Reacties

Reacties

Lianne

Ha die Michelle,
midden in de nacht floept jouw eerste verslag binnen. Tjee wat een lange reis en dan ook nog niet slapen...maar je bent er! Wat leuk dat je ook Singapore hebt aangedaan! 2 culturen verder en je zit in de lente van Australië! Wens je een eerste leuke kennismaking met Sydney en dan op naar je surfavontuur! Zo ik ga nog effe slapen!
Lieve groet Lianne

Paps

Gelukkig, je staat weer met beide benen op de grond. Vandaag hopelijk acclimatiseren en slapen en dan gaat het beginnen. Succes lieverd, we horen snel weer van je. ?? ?

Henk

Hey soepkip, geweldig dat je er bent en dat je een doorbijtertje was en bent dat weten we. Heel veel plezier en lekker veel zien en meemaken. Ik blijf je volgen, Henk

Ina

Heb eindelijk je site, kan ik je ook volgen. Jij gaat lekker de zon in, hier is het winderig maar nog wel een zonnetje en morgen 18 graden.

Mams

Dat zijn hele mooie foto's ik heb ze Lenie ook laten zien.Ze vond het wel wat dat je dat zo zien kunt zo'n eind van elkaar af.
Ze vond ze ook heel mooi en is net zo trots als mij dat jij dit durft en wat je allemaal nog gaat doen

Ina

Gefeliciteerd, met etehalen van je papiertje

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active