michelle-naar-australie.reismee.nl

Van Sydney naar Newcastle

Hey there mate, how you doing mate, what's up mate, hou op hoor mate!

Best nog wel lang in Sydney gebleven, toch nog veel dingen die geregeld moesten worden en dat was erg fijn nog met de groep en een al snel bekende omgeving. Het surfkamp zat deze week vol dus aankomende maandag gaan we, eerst nou ik samen met een meisje gaan maar uiteindelijk heeft de hele groep zich aangemeld haha.

Voor het eerst in een hostel gepropt met allemaal verschillende mensen, een duitser een brit, een ameriaan.. heel vreemd als je wakker word en om je heen kijkt haha. Gezellig samen tandenpoetsen met de meiden van de groep, het heeft wel wat.

Volgende dag met een paar van de groep op pad gegaan en hebben we een parcour van 25km afgelegd door Sydney. Alle mooie spots gezien en flink de beenspieren getraind. Harbour bridge en sydney opera house en mooie parken. Natuurlijk in de avond de pubs opgezocht, dat kan niet ontbreken. Jammer van de prijzen wel haha. Wel ontdekt waar je koffie voor 1 dollar kan halen, en nog lekker ook.

Ook heb ik er weer een certificaat bij, mijn RSA. Zonder dit mag je niet met alcohol werken in restaurants of pubs, deze moest ik natuurlijk hebben.. na 6 uur in de schoolbanken geslaagd! Wel lastig te volgen soms met dat Australische accent haha.

Dan komt er een moment dat je denkt.. waar ga ik in godsnaam beginnen en hoe. Ik ben bij een bedrijf binnen gestapt en met een hoop resultaat, de komende weken een plan opgesteld en een bus geboekt waarmee ik helemaal tot aan Cairns kan reizen, en natuurlijk een hele planning tussendoor gemaakt. Nu dat geregeld is ben ik er weer gerust op en gaat na het surfkamp mijn avontuur alleen beginnen.

Nu ben ik met 2 meiden al vast verder gereisd naar Newcastle en komen we hier de mannen van onze groep ook weer tegen haha. We zullen elkaar nog wel eens tegen komen onderweg. Gezellig samen aan het koken en vanavond Newcastle maar eens in!

Bye mate!!

Reacties

Reacties

Linda

aaaah super tof verhaal weer!!

Marjan

Wauw Michelle, het klinkt echt als zo'n andere wereld ? gezellig dat je al leuke mensen hebt ontmoet ?

José

Wat een avontuur en zo te horen geniet je met volle teugen en super dat je weer een certificaat hebt gehaald daar kun je trots op zijn dat heb je toch weer voor elkaar gekregen.
Veel plezier op het surfkamp

Natasja

Leuk meis, ben trots op je! ❤️?

Brathaaaah

Heb net eens gekeken in mijn mailbox en toen zag ik de reis mee mail. Maar reis mee vind ik wel een goed idee, ik zie je in Cairns! ? geniet ervan mop??

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active